444
Potrivit ultimului raport de piață realizat de MarketResearchFuture, se estimează că industria produselor lactate va crește la 7 96 817,6 milioane USD până în 2030, prezentând o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de 3,48% până în 2030.
Driveri
Creșterea sectorului de vânzare cu amănuntul organizat în Asia-Pacific împreună cu cererea tot mai mare de produse fără lactoză stimulează creșterea pieței, vor reprezenta elementele cheie de creștere.
Produsele lactate fără lactoză pot oferi nutrienți esențiali celor care nu sunt capabili să digere lactoza găsită în produsele lactate obișnuite, cum ar fi proteinele, vitaminele și mineralele. Această categorie de produse are în prezent un atractiv general în creștere pentru sănătatea consumatorilor.
În ultima vreme, varietatea și calitatea produselor din segmentul lactatelor fără lactoză au crescut semnificativ, oferind consumatorilor produse mai tentante conform cerințelor lor. Ca urmare, produsele lactate fără lactoză sunt acum piața cu cea mai rapidă creștere a industriei produselor lactate. În SUA, Europa și China, mai mult de 5 10 90 din populație are, respectiv, intoleranță la lactoză, alimentând popularitatea produselor lactate fără lactoză.
Potrivit majorității populației, produsele sărace în lactoză și zahăr sunt considerate sănătoase. o creștere semnificativă a numărului de produse fără lactoză Produsele cu conținut scăzut de lactoză și produsele lactate fără lactoză, cum ar fi laptele, iaurtul, zerul și brânza, câștigă acțiune în perioada prognozată.
În plus, datorită calității excelente a produselor lactate fără lactoză de astăzi, familiile trec adesea complet la produse lactate fără lactoză atunci când un singur membru are intoleranță la lactoză, ceea ce crește vânzările în acest segment.
Segmentarea după categorii de produs
Pe baza tipului de produs, segmentarea pieței produselor lactate include lapte, brânză, unt, iaurt, smântână, înghețată și altele. Segmentul laptelui a deținut cota majoritară în 2020, contribuind la o valoare de piață de aproximativ 377.404,8 milioane USD din veniturile pieței produselor lactate.
Laptele este un nutrient esențial necesar organismului pentru funcționarea corectă și este clasificat în lapte praf și lapte lichid. Laptele lichid este un produs lactat consumat pe scară largă în întreaga lume. la care nivelurile consumului de lapte lichid au înregistrat o creștere semnificativă.
Creșterea veniturilor, populația vegetarienă mare, nivelul de trai în creștere și conștientizarea sănătății consumatorilor sunt susceptibile de a stimula creșterea segmentului în perioada de prognoză. Cea mai mare parte a pieței este reprezentată în prezent de sectorul neorganizat.
Cu toate acestea, ratele de creștere ale sectorului organizat sunt mai rapide decât cele ale sectorului neorganizat. Se așteaptă ca segmentul de lapte să crească la un CAGR al pieței de 2,32%.
Categoria produselor lactate
Pe baza categoriei, datele pieței globale ale industriei lactatelor au fost segmentate în organice și convenționale. Segmentul convențional a deținut cea mai mare cotă de segment în 2020. Produsele de lapte convenționale provin de obicei de la vaci crescute în ferme uriașe, numite adesea „Operațiuni concentrate de hrănire a animalelor” sau CAFO.
Animalele sunt adesea ținute în condiții murdare și înghesuite, necesitând pasteurizare. Aceste animale sunt bolnave și au nevoie de antibiotice Li se injectează hormoni de creștere pentru a eficientiza producția. Majoritatea focarelor de boli alimentare legate de lapte au apărut cu lapte nepasteurizat.
Calitatea scăzută a acestui lapte îl slăbește și atrage tot felul de insecte și bacterii dăunătoare Procesul implică mai multe etape ( omogenizare , depozitare, transport, depozitare etc. făcându-l mai susceptibil la contaminarea bacteriană la fiecare pas.
Odată cu progresul tehnologiei, consumatorii devin conștienți de efectele nocive ale laptelui convențional, care împiedică creșterea segmentului în intervalul de timp prevăzut se anticipează că va crește la un CAGR de 3,36% în perioada prognozată.
Informații despre canalul de distribuție a produselor lactate
pe baza canalelor de distribuție, datele pieței globale ale industriei lactatelor au fost segmentate în magazin și non-magazin. Segmentul de magazine reprezintă cea mai mare cotă de piață de 84,50% în 2020.
Segmentul de magazine a fost sub-segmentat în supermarketuri și hipermarketuri, magazine de proximitate, magazine specializate și altele. Se preconizează că subsegmentul de supermarketuri și hipermarketuri va să fie cel mai mare, deoarece aceste canale reprezintă vânzările maxime de produse lactate.
Magazinele de proximitate joacă, de asemenea, un rol semnificativ în distribuția de produse lactate. Producătorii cheie de produse lactate își extind portofoliul de produse, ceea ce, la rândul său, stimulează creșterea pieței la nivel mondial.
Inovația în aromele produselor lactate este unul dintre principalii factori care se așteaptă să stimuleze vânzările de produse prin segmentul de magazine. Mai mult, producătorii cheie de produse lactate pun accentul pe activitățile de promovare pentru a crește gradul de conștientizare a consumatorilor cu privire la produs, care se anticipează, de asemenea, să acționeze ca un motor major în creșterea segmentului. Consumatorii preferă canalele din magazine, oferă o experiență de cumpărături unică.
Analiza pe regiuni
Pe regiune, studiul segmentează piața în America de Nord, Europa, Asia-Pacific și restul lumii. Piața produselor lactate din Asia-Pacific deține cea mai mare cotă de piață de 145.702,18 milioane USD în 2020.
Piața de lactate din China este cea mai importantă piață pentru produse lactate din regiunea Asia Pacific. Este determinată în principal de consumul crescut de produse lactate din țara India. În plus, cererea în creștere pentru produse lactate occidentale, cum ar fi gustări naturale și produse lactate fermentate, cum ar fi laptele acru și iaurtul, împreună cu inovația de ambalare a produselor, sunt de asemenea importante.
Unii dintre factorii cheie care conduc creșterea pieței produselor lactate în regiune Cererea de produse cu etichetă curată este în creștere și în rândul consumatorilor, care solicită din ce în ce mai mult transparență în produsele lactate.
Principalele țări studiate sunt SUA, Canada, Mexic, Germania, Franța, Regatul Unit, Italia, Spania, China, Japonia, India, Australia și Noua Zeelandă și Brazilia.
UE și UK
Sectorul lactatelor din Europa piața produselor lactate este al doilea cel mai mare sector agricol. Reprezintă mai mult de 12 din producția agricolă totală din Europa. Potrivit unui raport recent publicat de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (în Europa, cererea totală pe cap de locuitor de lactate proaspete).
Cu toate acestea, compoziția cererii s-a mutat în ultimii ani către grăsimile din lapte, cum ar fi laptele și smântâna de băut cu grăsime.
În plus, preferința din ce în ce mai mare a consumatorilor pentru alimente mai puțin procesate sau mai sănătoase și un potențial interes sporit pentru coacerea acasă pe piața produselor lactate din Marea Britanie și pe piața lactatelor din Franța stimulează piața produselor lactate din regiunea Europei Cel mai mare procent din consumul total de brânză din întreaga lume are loc în Europa.
America de Nord
Piața produselor lactate din America de Nord este una dintre regiunile proeminente de pe glob, SUA, Canada și Mexic. este determinată de consumul în creștere de diferite produse lactate, cum ar fi untul, brânză și iaurt.
Piața lactatelor din SUA deține cea mai mare cotă de piață în regiunea Americii de Nord. Potrivit raportului publicat de Serviciul Agricol Extern al USDA în decembrie 2021, consumul de brânză iar untul a cunoscut o creștere de-a lungul anilor.
Cu toate acestea, consumul de lapte lichid a cunoscut o tendință de scădere în ultimii ani. Mai mult, jucătorii de pe piață lansează produse sănătoase cu conținut scăzut de grăsimi saturate și grăsimi polinesaturate bogate. Aceste produse răspund, de asemenea, cererii consumatorilor cu programe agitate și care caută gustări mai sănătoase din mers.
Jucători cheie pe piața produselor lactate și perspective competitive
Principalii jucători de pe piață cheltuiesc o mulțime de bani pe cercetare și dezvoltare pentru a-și crește liniile de produse, ceea ce va ajuta piața produselor lactate să crească și mai mult.
Participanții de pe piață iau, de asemenea, o serie de inițiative strategice pentru a-și crește amprenta la nivel mondial, inclusiv lansări de noi produse, acorduri contractuale, fuziuni și achiziții, parteneriate cu producători locali pe piețele cheie, investiții sporite și inițiative de marketing pentru a-și consolida prezența.
Concurenții din industria produselor lactate trebuie să ofere produse inovatoare care au tendința de a se extinde și de a supraviețui într-un mediu de piață din ce în ce mai competitiv și în creștere.
Unele dintre strategiile de afaceri principale adoptate de producătorii din industria mondială a produselor lactate pentru a beneficia clienții și a extinde sectorul pieței lactate includ extinderea, achiziția, acordurile și lansările de produse.
Nestlé SA este o companie de nutriție, sănătate și wellness, care este implicată în principal în producția, vânzarea și comercializarea unei game largi de produse de nutriție și wellness, inclusiv preparate preparate și ajutoare pentru gătit, produse pe bază de lapte, produse farmaceutice și produse oftalmice, mărfuri, alimente pentru bebeluși și cereale funcționează prin cele șapte segmente de activitate, și anume băuturi pudră și lichide, apă, produse lactate, înghețată, nutriție și știința sănătății, feluri de mâncare preparate și ajutoare pentru gătit, produse de cofetărie și îngrijire a animalelor de companie.
Compania oferă diverse produse alimentare. sub mărcile Milo, Nescafé, Maggi, Chef, Nestea, Stouffer's, Chef Mate, Sjora, Minor's și Lean Cuisine Vinde produse în 186 de țări. Compania își vinde produsele în 186 de țări răspândite în regiunile din Africa, America, Asia, Europa și Oceania.
Lactalis International este implicată în producția de produse lactate. Oferă o gamă variată și largă de produse lactate, cum ar fi lapte, unt, smântână, brânză și altele pentru rețelele de comerț cu amănuntul și servicii alimentare, sub mprci precum Lactel, Bridel, Ambassador, Santal, Pauls, Pride, Smeds, Penguin și alte mărci Compania-mamă a Lactalis International este Lactalis. Compania exportă peste 17000 de containere în peste 100 de țări din Asia, Africa și regiunea Orientului Mijlociu. (Foto: Dreamstime)