Technologies

255

GEA adaugă noi pachete de asistență la distanță

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit DairyReporter, GEA a adăugat două noi pachete de servicii la produsul său GEA Remote Support, oferind diferite tipuri de asistență la distanță, despre care compania a spus că asigură disponibilitatea în orice situație, fără a compromite siguranța și securitatea.

Pachetul standard de asistență la distanță GEA include suport instant GEA și este compatibil cu orice dispozitiv mobil comercial.

Această opțiune GEA Remote Support oferă un serviciu de streaming video care este sigur și asigură protecția datelor clienților, dat fiind că utilizează o rețea video închisă, ceea ce înseamnă că IP-urile și procesele de producție sunt protejate.

Cu pachetul standard, clienții pot iniția o sesiune din propria locație de producție prin e-mail sau SMS, care conține un link securizat pentru a iniția o conversație video.

Această opțiune permite, de asemenea, partajarea imaginilor înainte și înapoi în timpul conversației, precum și trimiterea descrierilor și instrucțiunilor prin funcția de chat. Toate acestea sunt posibile fără ca clientul să fie nevoit să instaleze o nouă aplicație.

GEA Remote Support oferă, de asemenea, oa doua opțiune pentru mâini libere: noul pachet Eye Wear, care include ochelari special concepuți.

Ochelarii GEA optimizați de la distanță, Eye Wear, includ o cameră foto integrată de înaltă rezoluție și microfon, oferind mai multe funcții bidirecționale. Prin proiectarea imaginilor pe ecranul de uzură a ochilor, reparațiile, optimizarea proceselor sau inspecțiile pot fi efectuate imediat.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2