248
De 29 de ani Grupul de firme Safir este alături de partenerii săi în diferite forme, îi ascultă, îi sfătuiește, le oferă. Din dorinţa de a face lucruri bune și performanţă pe piaţa alimentară naţională și nu numai, au fost aduse, de-a lungul acestor 29 de ani, numeroase schimbări, tehnologii, au fost semnate parteneriate de încredere și de lungă durată. Totul pentru a oferi consumatorilor ceea ce caută: o carne de pasăre corectă, cu gust adevărat, fără adaosuri și la îndemână în marile magazine din țară.
Se împlinesc, așadar, 29 de ani de când Grupul de firme Safir, producător român de carne de pasăre, activează în această industrie a cărnii cu produse listate în marile lanțuri de magazine din România, în HoReCa, dar și spre export.
Producător cu tradiție în industria cărnii de pasăre, jucător dinamic pe piața din România, Safir și-a mărit capacitatea de producție de la an la an pentru a-și asigura partenerii și consumatorii că produsele sale nu vor lipsi de la rafturile magazinelor.
Cum a început maratonul Safir?
Povestea Safir a început pe 26 septembrie 1991, în localitatea Văleni, judeţul Vaslui, ca o mică afacere de familie a lui Ghiorghi Safir, dintr-un darac și o moară.
S-a dat astfel startul unui maraton al evoluţiei și fiecare realizare a reprezentat un nou capitol din povestea unui pui de afacere promiţătoare, dezvoltată cu ajutorul pasiunii și priceperii primilor oameni din Safir.
Familia s-a mărit, devenind o afacere dinamică, iar în jurul daracului și al morii s-au adunat peste 650 de oameni plini de viaţă.
Sub umbrela Safir stau acum patru ferme, abatorul și fabrica de preparate, fabrica de făinuri proteice, cea de nutreţuri combinate, reţeaua de distribuţie și, cel mai important, angajaţii, colaboratorii și prietenii care păstrează entuziasmul originar de a face lucrurile în mod cinstit cu orice preţ și la preţul corect.
Ambiții mari și planuri de creștere au fost mereu, însă această dezvoltare frumoasă, corectă se datorează în mare parte angajaților Grupului. S-a menținut obiceiul sănătos al unei comunicări interne constante ce a contribuit decisiv la motivarea oamenilor din echipă de a face lucrurile corect.
Investițiile care au dus la calitatea produselor de azi
Timp de 29 de ani, unul dintre cele mai importante, derulate și urmărite obiective a fost dezvoltarea continuă și investiții care să aducă plus valoare produselor din carne de pasăre marca Safir. Au fost și vor fi derulate planuri ambițioase de creștere și investiții, lansări de produse noi și îmbunătățirea sistemului de distribuție.
Până în prezent, Grupul de firme Safir a dezvoltat o politică continuă de investiții, orientată în ultimii ani spre utilaje, pentru produse cu valoare adăugată.
Investițiile au avut ca scop îmbunătățirea eficienței și a controlului calității, dar și creșterea capacității de producție, producătorul Safir făcând tot ce este posibil pentru a asigura distribuția produselor sale în toată țara, în cât mai multe magazine pentru a fi cât mai aproape de parteneri și consumatori.
Brandurile ce stau sub aripa Grupului de firme Safir
Carnea refrigerată și congelată de la „Deliciosul de Vaslui” rămâne în topul preferințelor consumatorilor, cu un gust adevărat de pui și garanția că produsul corespunde tuturor standardelor europene.
„Ne bucurăm de evoluția activității de export, din care mare parte este reprezentată de puiul Zdravăn Moldovenesc, singurul pui cu certificat Beter Leven 1 Star, 95% din producția acestuia fiind destinată exportului.În domeniul HoReCa, ne bucurăm de o cerere tot mai mare de carne refrigerată Deliciosul de Vaslui și preparate și semipreparate „Fomică?”,a declarat Dl. George Safir, Director Executiv Safir.
Și pentru că o astfel de activitate nu poate fi susținută decât printr-o flotă auto modernă, parcul auto al companiei deține autovehicule de toate categoriile, de la transport marfă sau persoane, până la autovehicule frigorifice, lucru care contribuie la transportarea produselor în siguranță și în concordanță cu termenele de valabilitate.
Parteneriate adevărate și de lungă durată
Începuturile afacerii au avut la bază antrenarea, dezvoltarea și, ulterior, menținerea relațiilor de afaceri de lungă durată. Această muncă de echipă a creat conexiuni pe multiple planuri, conexiuni ce există și în prezent, începute cu mult timp în urmă. La Safir, orice parteneriat se bazează pe o compatibilitate solidă la nivel de valori.
Din respect pentru familii și pentru calitatea produselor oferite, Grupul de firme Safir investește de 29 de ani în dezvoltarea produselor de nișă care necesită atenție suplimentară, crează valoare adăugată pentru comunitate și contribuie la creșterea calității vieții.
Produsele Grupului de firme Safir sunt așa cum trebuie să fie: corect prelucrate și ambalate cu grijă și responsabilitate, iar din informațiile despre carnea de pui, oferite transparent, și din deschiderea către parteneri derivă încrederea consumatorilor și comercianților în gama completă de produse ale Grupului de firme Safir.
Află mai multe despre evoluția Grupului de firme Safir, investiții, echipă și produsele cu gust adevărat de pui: www.safir.ro