Technologies

221

IBM Institute: 9 din 10 consumatori preferă brandurile care contribuie la un viitor durabil

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Pandemia Covid-19 a sporit atenția consumatorilor asupra sustenabilității și a stimulat dorința de a plăti din propriile buzunare pentru a asigura un viitor durabil, potrivit unui nou sondaj realizat de IBM Institute for Business Value (Ibv).

Studiul, citat de European Food News, a fost realizat prin intervievarea a peste 14.000 de adulți din întreaga lume din nouă țări (SUA, India, Marea Britanie, Canada, Germania, Mexic, Spania, Brazilia și China) în martie 2021.

Impactul pandemiei

Potrivit rezultatelor, 9 din 10 consumatori au raportat că pandemia a influențat punct de vedere asupra sustenabilității mediului, clasându-se pe primul loc printre factorii menționați, chiar înainte de dezastre de mediu, evenimente meteorologice și știri pe această temă.

Sondajul a relevat, de asemenea, câteva diferențe importante de opinie în rândul consumatorilor din diferite zone geografice: americanii, de exemplu, sunt cei mai puțin preocupați de durabilitatea stilului lor de viață.

De fapt, doar 51% dintre consumatorii americani au declarat că abordarea schimbărilor climatice este foarte sau extrem de importantă, comparativ cu media de 73% găsită în alte țări.

Sondajul a evidențiat modul în care sustenabilitatea mediului înconjurător este acum o variabilă influentă în modul în care oamenii cumpără și călătoresc, chiar și în deciziile legate de carieră și investițiile personale.

Mulți angajați intervievați sunt dispuși să accepte un salariu mai mic pentru a lucra pentru întreprinderi conștiente de durabilitate.

Respect pentru mediu

Potrivit studiului, 71% dintre angajați și solicitanți de locuri de muncă spun că sunt mai atrași de companiile care respectă mediul. În plus, mai mult de două treimi din întreaga forță de muncă potențială chestionată are mai multe șanse să solicite și să ocupe locuri de muncă în organizații responsabile de mediu și social și aproape jumătate dintre respondenți ar accepta un salariu mai mic pentru a lucra pentru astfel de organizații.

În același timp, 48% dintre consumatorii chestionați au încredere în angajamentele declarate de întreprinderi în ceea ce privește sustenabilitatea, iar 64% dintre respondenți așteaptă un control public mai mare cu privire la respectarea acestor rezoluții în anul următor.

Întrucât 1 din 4 angajați intenționează să schimbe locul de muncă în acest an, după cum reiese dintr-un studiu publicat în februarie 2021, companiile se confruntă cu riscul tot mai mare de a pierde talentul de vârf în fața unor concurenți mai atenți la durabilitate.

 48% dintre toți investitorii privați chestionați iau deja în considerare durabilitatea mediului în portofoliile lor de investiții și o cincime suplimentară (21%) declară că este probabil să o facă în viitor. 59% dintre investitori intenționează să cumpere sau să vândă participații în următoarele 12 luni, pe baza factorilor de durabilitate a mediului.

Dispuși să cheltuie

54% dintre consumatorii chestionați sunt dispuși să plătească mai mult pentru mărcile care sunt durabile și / sau responsabile pentru mediu.

Mai mult, 55% declară că durabilitatea este o variabilă foarte sau extrem de importantă atunci când alege compania de la care doresc să cumpere un produs sau serviciu, cu 22% mai mult decât consumatorii intervievați de IBM înainte de pandemie.

Puțin peste 6 din 10 consumatori au declarat că sunt dispuși să își schimbe obiceiurile de cumpărare pentru a contribui la reducerea impactului lor asupra mediului: consumatorii din India (78%) și China (70%) sunt cei mai susceptibili de a-și schimba tendințele.

82% dintre consumatorii la nivel global ar alege o opțiune de transport mai ecologică, deși mai scumpă, dar doar 64% dintre respondenții americani sunt de acord cu această afirmație, comparativ cu 95% dintre respondenții indieni și 91% dintre cei din China.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2