News

198

IGD Market: Tot mai mulți tineri cumpără carne on-line de la măcelării

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Sondajul efectuat de IGD Market pe 2.000 de cumpărători, găsit magazine alimentare specializate, cum ar fi măcelarii, pisciculturile și băcănii, a fost cel mai popular în rândul cumpărătorilor mai tineri (18-24 ani), deoarece grupurile de vârstă (65+) s-au bazat mai mult pe serviciile online, notează Global Meat News.

„Viața sub blocaj”

Raportul din seria Shoppers of Our Time, „Life under Lockdown”, sugerează o schimbare a modului în care diferite grupuri de vârstă au folosit diferite tipuri de magazine în ultimele luni.

„Comportamentul cumpărătorului s-a schimbat într-o măsură mai rar întâlnită vreodată”, a spus Dan Gillet, managerul de observații al cumpărătorului, IGD.

„Unele dintre aceste schimbări vor prezenta o oportunitate unică pentru comercianții de retail din toată lumea de a-și păstra cumpărătorii pe care în mod tradițional nu le-ar avea - cum ar fi magazinele de specialitate, pentru a-și păstra vizitatorii cumpărătorilor mai tineri, iar comercianții generalii sau online să păstreze baza cumpărătorilor mai vechi pe care au atras-o. în această perioadă.

„Seria noastră de cumpărători ai timpului nostru ne-a arătat deja o perspectivă deosebită pe care o împărtășim cu industria, iar în următorii doi ani vom analiza, de asemenea, o serie de subiecte precum schimbările la elementele de bază ale cumpărăturilor, întoarcerea ieșirii -cum consum, redefinirea conștiinței sociale și schimbările de stil de viață pe care le-a adus COVID-19.

Acum se creionează viitorul

„Înțelegerea schimbărilor la obiceiurile și comportamentele de cumpărături în timpul blocajului va da o idee despre cum ar putea arăta viitorul pentru acele companii care încearcă să se blocheze în planurile lor pe termen lung.”

Cumpărătorii de peste 55 de ani, care au fost cei mai frecventi utilizatori ai magazinelor specializate înainte de blocare, și-au redus consumul în ultimele luni de la peste o treime (32%) la un sfert (25%), determinat probabil de preocupările de distanțare socială.

În schimb, cumpărătorii mai tineri și-au sporit utilizarea magazinelor de specialitate. Un sfert (23%) dintre tinerii între 18 și 24 de ani susțin că au vizitat magazine precum macelarii, pisciculturile și fructiferele în 2020, în creștere de la 20% în 2019.

Și, cu 78% din toate grupele de vârstă care vizitează mai des magazine specializate spunând că vor continua să facă acest lucru în viitor, această schimbare ar putea indica o schimbare pe termen lung.

Scăderea achizițiilor off-line

Toate canalele, cu excepția celor online, au înregistrat o scădere generală a utilizării, deoarece cumpărătorii și-au restricționat călătoriile de cumpărături în conformitate cu regulile de distanțare socială.

Mai mulți cumpărători din 10 (13%) susțin că au cumpărat online pentru prima dată în timpul blocării - cumpărătorii mai mari, în special, au determinat utilizarea canalului, 42% dintre cei peste 65 de ani au optat pentru online.

Dependența de on-line

Dependența recentă pe canalele online a fost semnificativă, mai mult de jumătate (55%) dintre cei care folosesc mai mult online spunând că, fără acest serviciu, nu ar fi putut primi suficiente alimente și alimente în timpul blocării. Aproape două treimi din cei peste 65 de ani au spus același lucru.

Totuși, magazinele cu reduceri au înregistrat o scădere mai mare a utilizării față de alte formate, 50% dintre cumpărători susținând că au folosit un discount alimentar în luna mai față de 65% în februarie.

Potrivit celor chestionați, există două cauze principale ale acestui fapt: incapacitatea de a obține tot ce este necesar într-un singur magazin și dificultatea de distanțare socială, datorită formatelor magazinelor cu reduceri.

Frecvența cumpărăturilor a cunoscut și o schimbare drastică. Înainte de blocare, aproape trei sferturi (73%) din cele 30 de gospodării chestionate au cumpărat mai mult de o dată pe săptămână, în timp ce în timpul blocajului s-a redus la doar două cincimi (42%).

Reducerea frecvenței a fost o decizie activă, cumpărătorii încercând să respecte regulile de distanțare socială - și încercând să se protejeze pe ei înșiși și familiile lor.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2