276
Prezentă și în acest an la târgul Indagra Food, compania Cris-Tim a anunțat noile mize pentru perioada următoare. În acest sens, domnul Radu Timiș jr. a declarat special pentru revista Meat.Milk: ”Pentru perioada următoare, dorim să întărim brandul Matache Măcelaru, inclusiv prin mărirea gamei de produse atât de apreciate de consumatorii români. Un alt obiectiv major este dezvoltarea gamei de ready meal, în condițiile în care omul modern are tot mai puțin timp liber și alocă un timp mai scurt gătitului în familie. Desigur, nu trebuie să omitem și faptul că mâncărurile ambalate pot fi consumate la servici sau în alte situații, fiind produse din categoria ”convenience”. Noutatea cea mai mare, însă, pe care o putem anunța, este aceea că, dacă până în prezent ne-am comercializat produsele lactate cu marca Mândruța în comerțul tradițional, foarte curând vom începe să fim listați în marile lanțuri de magazine, mai ales că și pe această direcție ne-am mărit gama de produse, fabricând acum și telemea sau cașcaval. Nu vom omite continuarea parteneriatului cu Federația Română de Fotbal, referindu-mă aici la echipele de juniori și tineret, pentru că firma noastră, Cris-Tim investește în viitor, și nici programele educative pe care le vom derula în școlile din întreaga țară, pentru a determina copiii țării să adopte un stil de hrană sănătos”. Întrebat cum au evoluat afacerile companiei în acest an, domnul Radu Timiș jr. a declarat că ele s-au menținut constante, iar dacă la finalul anului se va contabiliza o anumită creștere, de 8-10 %, ea va putea fi pusă mai mult pe seama inflației. Însă, a adăugat domnia sa, ”acest lucru este valabil pentru întregul sector de procesare a cărnii”.