Repers

202

Lidl isi testeaza produsele cu ajutorul retelelor de socializare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Portivit Modern Buyer, discounterul german Lidl,detinut de Schwarz Group, deruleaza pe pagina sa de Facebook un sondaj in randul fanilor sai, cu scopul de a testa doua dintre produsele private label, scrie planetretail.net. Consumatorii trebuie sa dea like paginii Lidl de pe reteaua de socializare, pentru a avea sansa sa testeze articolele. Cei selectati vor primi mostre de detergent de vase W5 sau de suc de portocale Vitafit, impreuna cu un chestionar. Potrivit Horizont.net, Lidl intentioneaza sa desfasoare mai multe teste de consumator, pentru a evalua si a imbunatati calitatea particolelor sale private label. Lidl Germania are, in acest moment, peste 577.000 de fani pe Facebook, mai mult decat oricare retailer german. Aceasta ar fi o noua abordare in strategia retailerilor de a implica consumatorii in luarea deciziilor legate de brandurile proprii. In toamna anului trecut, grupul francez Carrefour si-a reproiectat si imbunatatit metodele de testare, oferind consumatorilor un rol important in aprecierea calitatii articolelor proprii. Astfel, compania a anuntat ca pana la sfarsitul lui 2012, aproape 5.000 de produse din gama Carrefour vor fi evaluate prin Carrefour Test Panel. Mai multe detalii despre acest proiect, in articolul Carrefour Franta: Consumatorii, implicati in strategia de brand propriu. Despre ceea ce de cativa ani de numeste Social Media Marketing, cititi in numarul din februarie al revistei Modern Buyer,intr-un material dedicat activitatii retailerilor, prezenti in Romania, pe reteaua de socializare Facebook.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2