Prezența Mercury Research la manifestare se va materializa prin susținerea, de către doamna Ingrid Lambru, în workshop-ul comun din ziua de 4 iunie, a prezentării cu titlul ”Studiu pe piata mezelurilor: Cold Cuts InfoKit”. Absolventa ASE, cu studii de tip U&B, doamna Ingrid Lambru este membra a echipei Mercury Research inca din anul 1997. Avand o foarte mare experienta in proiecte de cercetare cantitativa, atat la nivel de consumator, cat si la nivel de puncte de vanzare, Ingrid Lambru a coordonat studii efectuate in Romania, Slovenia, Serbia, Croatia, Bulgaria si Rusia. In prezent, doamna Lambru este Director de Marketing al companiei Mercury Research. Mercury Research este cea mai mare companie independentă de cercetare de piață, din România, funcționând pe piața specifică încă din anul 1994, oferind servicii de cercetare cantitativă și calitativă despre consumatori și despre companii adaptate domeniilor precum: bunuri de larg consum, financiar-bancar, IT&C, media, sănătate, industria auto sau social.