240
Recent, Tetra Pak a dat publicității Raportul pe anul 2020, care are ca temă principală sustenabilitatea afacerilor sale și ale sectorului mondial al laptelui. Referindu-se la ultimele date, iată ce afirmă Adolfo Orive President & CEO, Tetra Pak, în preambulul documentului:
”Sustenabilitatea a fost mult timp în centrul strategiei noastre de afaceri și al operațiunilor noastre. Este întruchipat în promisiunea noastră de marcă - PROTECTS WHAT’S GOODTM - care este adusă la viață prin protejarea alimentelor, protejarea oamenilor și protejarea viitorului.
Abordarea noastră de durabilitate cuprinde toate cele trei domenii. Lucrăm cu clienții și partenerii noștri pentru a face alimentele sigure și disponibile, oriunde, prin soluțiile noastre inovatoare și de piață de prelucrare și ambalare. Ne străduim în permanență să ne protejăm proprii angajați și să sprijinim comunitățile în care operăm și să protejăm viitorul planetei noastre și succesul pe termen lung al clienților noștri.
Promisiunea noastră de marcă ne motivează în fiecare zi, în timp ce continuăm să facem progrese rapide într-o călătorie de sustenabilitate care a început cu mulți ani în urmă. Este o acțiune continuă care include contribuția la asigurarea securității alimentare, asigurarea unui lanț valoric responsabil, promovarea diversității și incluziunii, contribuirea la o economie circulară cu emisii reduse de carbon și multe altele.
Promisiunea noastră de marcă asigură, de asemenea, că durabilitatea rămâne o componentă integrală a deciziilor pe care le luăm și a acțiunilor pe care le întreprindem, chiar prin lanțul valoric. Pentru a ajuta aceste decizii, suntem ghidați de Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale ONU, care oferă un cadru comun pentru organizațiile din toate industriile să lucreze împreună pentru un viitor mai bun.
Aceste îndrumări se bazează pe angajamentul nostru continuu față de Pactul Global al ONU, la care am semnat din 2004. În plus, ne folosim de evaluările noastre bienale de materialitate, care ne ajută să identificăm și să acordăm prioritate acelor aspecte ale afacerii noastre care au cel mai mare impact pozitiv asupra părților interesate .
Acest raport este un mijloc cheie de a împărtăși abordarea și progresele noastre în îndeplinirea obiectivelor noastre, continuând istoria noastră de sustenabilitate și raportare de mediu care se extinde pe mai bine de două decenii.
Pe măsură ce reflectăm la anul trecut, trebuie neapărat să începem cu pandemia COVID-19, un eveniment fără precedent care a afectat și continuă să afecteze comunitățile din întreaga lume. În acest context, angajamentul nostru de a proteja binele nu a fost niciodată mai vital - și simțul nostru de scop nu a fost niciodată mai puternic.
De-a lungul acestei crize, prioritățile noastre au fost protejarea oamenilor - păstrarea în siguranță a angajaților noștri și a clienților noștri și a altor părți interesate - precum și protejarea alimentelor, ajutându-ne clienții să mențină aprovizionarea continuă cu alimente. Impactul complet al COVID-19 este încă de văzut și va dura ceva timp pentru a relua normalitatea. Dar angajamentul nostru față de sustenabilitate va continua și investiția noastră va rămâne la același nivel, pe măsură ce continuăm să avansăm în acest domeniu”.