270
În contextul în care brandurile duc lupte decisive în mediul online, locul în care clienții interacționează liber, direct și neîncetat cu ele, Carrefour România investește în instrumente de date, prin parteneriatul cu Digitas România, adoptând Digital Health Index Dashboard.
Digital Health Index Dashboard integrează și monitorizează în timp real prezența digitală a întregii categorii de retail din multiple surse de informații, precum: motoare de căutare, canale sociale, bloguri, forumuri, presă - surse care, până acum ceva timp, erau calculate separat.
Scopul acestui dashboard este de a agrega date recente și clare despre întregul univers digital al brandului și al competitorilor acestuia, dar și de a permite optimizări.
În plus față de zona de comunicare earned, Digital Health Index Dashboard implică monitorizarea automatizată a zonei de media, dar și lumea asset-urilor digitale.
Din punct de vedere tehnic, această automatizare a apelat pentru prima dată la AIQ Connectors, un sistem nou Data Intelligence, ce reduce substanțial timpul de extracție și de procesare a datelor.
Având în vedere că strategia de comunicare Carrefour are o importantă componentă digitală, parteneriatul cu Digitas devine unul strategic. Începând cu anul trecut, compania derulează o serie de show-uri și platforme digitale prin care își promovează programele și produsele de referință, sub formă de infotainment.
Câteva exemple includ seriile „Poftim Știință” - unde fiecare episod este centrat pe câte o categorie de produse, promovându-se alimentația sănătoasă și „Cu Susu’n Jos”- care urmărește viața unei familii.