292
Carrefour Italia a declarat că intenționează să reducă risipa alimentară cu 50% până în 2025, ca parte a unei strategii ample de durabilitate care implică clienții, comunitățile locale și organizațiile caritabile.
Primul pas împotriva reducerii deșeurilor se va desfășura în magazin, cu măsuri inclusiv de la valorificarea produselor apropiate de data de expirare, care urmează să fie vândute la preț redus în pachete speciale „anti-deșeuri”.
În plus, produsele proaspete vor fi oferite la preț redus în 'Box Ortofrutta', care conțin articole din fructe și legume recuperate din ambalajele deteriorate.
Carrefour Italia urmărește, de asemenea, să crească gradul de conștientizare privind achizițiile conștiente și responsabile, pentru a încuraja o reducere a impactului asupra mediului cauzat de risipa alimentară în casele consumatorilor.
Având în vedere acest lucru, parteneriatul retailerului italian cu Too Good To Go urmează să continue, se spune. Numai în 2022, peste 278.000 de „cutii magice” au fost vândute ca parte a acordului dintre Carrefour și Too Good To Go, ceea ce echivalează cu aproximativ 679 de tone de CO2 economisite.
În plus, cea mai recentă campanie promovată de cele două mărci, „Save The Panettone”, a înregistrat peste 1.700 de „cutii magice” cu tematică de Crăciun vândute, mai mult decât dublu față de anul precedent.
Campania Zero Waste a Carrefour Italia va continua în februarie cu introducerea unui număr de noi inițiative și va fi extinsă în toată Europa.