News

383

Carrefour România a obținut certificarea Angajator de Top 2023

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Carrefour România anunță printr-un comunicat că a fost recunoscut ca Angajator de Top 2023 în România de către Top Employers Institute, autoritatea globală care certifică organizațiile din întreaga lume pe baza participării și a rezultatelor sondajului HR Best Practices.

De peste 30 de ani, Top Employers Institute este autoritatea globală în ceea ce privește recunoașterea excelenței în resursele umane, certificând organizații din întreaga lume.

Sondajul la care a participat Carrefour România acoperă șase domenii de resurse umane incluzând 20 de tematici, printre care strategia, mediul de lucru, recrutarea talentelor, învățare, egalitate și incluziune, wellbeing și multe altele.

„Suntem onorați de această recunoaștere din partea Top Employers Institute și ne bucură că performanța Carrefour România în rol de angajator este apreciată. Certificarea Top Employer reprezintă o validare a angajamentului pe care ni l-am luat față de cei peste 16.000 de colegi din România de a îmbunătăți constant  procesele de resurse umane. 

În calitate de Angajator de Top, vom continua să avem planuri ambițioase și să asigurăm calitatea locului de muncă pentru fiecare coleg, integrarea și susținerea dezvoltării fiecărui membru al echipei noastre”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România.

Distincția Angajator de Top certifică dedicarea unei organizații pentru o lume mai bună la locul de muncă, fapt ce se manifestă prin politici de resurse umane și practici excelente în materie de personal.

Mobilitatea ascendentă prin muncă este una dintre valorile care au condus la dezvoltarea Carrefour, în cei peste 21 de ani pe piața din România.

Astfel, pentru a accelera procesul de dezvoltare, unul dintre proiectele inițiate de Carrefour este Școala de Lideri, program lansat în anul 2021, în parteneriat cu Academia de Studii Economice București. Școala de Lideri este un program multianual prin care angajații Carrefour au ocazia de a-și dezvolta competențele manageriale prin intermediul cursurilor și formărilor susținute de traineri și profesori recunoscuți.

În cadrul primei generații Școala de Lideri, 135 de angajați au participat la cursuri și traininguri pe perioada unui an, beneficiind de o programă de învățare personalizată în baza experienței lor, pentru a contribui îndeaproape la dezvoltarea lor profesională, iar din a doua generație de cursanți fac parte peste 100 de angajați.

Mai mult, Digital Retail Academy a fost lansat la începutul anului 2022 pentru a contribui la îmbunătățirea competențelor digitale și pentru a-i sprijini pe toți angajații în tranziția către locurile de muncă ale viitorului și noile moduri de lucru, programul fiind accesat până în prezent de peste 4.900 de angajați în România.

Cel mai recent proiect de Resurse Umane, platforma internă Workplace, a fost lansat la finalul lui 2022 și este destinat celor peste 16.000 de angajați, România fiind a treia țară din Grupul Carrefour în care toți angajații sunt reuniți virtual într-un singur loc, indiferent unde își desfășoară fizic activitatea.

Acesta este încă un pas parcurs spre atingerea obiectivului Carrefour de a deveni o companie de retail digital. Toate aceste acțiuni, precum și eforturile constante de optimizare a proceselor de recrutare și de creștere profesională sau proiectele care susțin valorile de diversitate și incluziune ale companiei au susținut obținerea certificării de TOP Employer în România.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2