Liderul național de pe piața românească a iaurturilor, Danone România, va fi prezentă din nou la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk, care va avea loc în zilele de 6 și 7 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov.
Prezentă pe piața locală din 1999, Danone este în momentul de față și un hub zonal, pentru piețele din Bulgaria și Moldova.
În prezent, Danone produce zilnic peste un milion de iaurturi, iar 50 % dintre produsele de acest tip vândute în România poartă marca Danone.
Recent, în urma unei investiții de 4 milioane de euro, Danone România a inaugurat o nouă linie de ambalare în fabrica sa din București, prin care schimbă ambalajele Tetra Pak pentru iaurturile de băut din gamele Danone și Activia, informează compania pe site-ul său.
Noile ambalaje vor fi realizate în proporție de 93% din materiale pe bază de plante și anume din trestie de zahăr, ceea ce contribuie la reducerea amprentei de carbon a acestor produse cu 45%. Demersul se aliniază strategiei de sustenablitate a companiei, care vizează inițiative de lungă durată pentru susținerea mediului înconjurător.
Datorită modului în care este produs, materialul contribuie la diminuarea impactului asupra mediului, prin reducerea amprentei de carbon a fiecărui ambalaj de iaurt cu 45%, lucru atestat și prin certificarea Carbon Trust. De asemenea, acesta are și certificare Bonsucro, care atestă sursa sustenabilă a trestiei de zahăr.