News

249

În T3, vânzările Carrefour au avut o creștere solidă

autor

MeetMilk.ro

distribuie

După cum notează RetailDetail, Carrefour a avut un trimestru III excelent, vânzările în multe țări crescând puternic. Chiar și filiala sa din Belgia și-a revenit în ultimele luni, după ani în care vânzările au scăzut.

Vânzările la nivel de grup ale Carrefour au crescut cu aproape o cincime, până la 23,5 miliarde de euro. Pe piața sa de origine franceză, o creștere comparabilă a fost de 6,6 %, pe măsură ce cota sa de piață a crescut.

ompania a înregistrat vânzări puternice ale mărcilor sale private, care acum reprezintă 33 % din totalul vânzărilor. Brandul de buget Simpl a fost extins la peste o mie de referințe. Hipermarketurile înregistrează o îmbunătățire, datorită imaginii lor competitive de preț.

Rezultatele pozitive s-au repetat și în alte părți: Italia (+ 7,1 % creștere comparabilă) a înregistrat o creștere a vânzărilor pentru al cincilea trimestru consecutiv, în Spania (+ 8,7 %) retailerul câștigă cotă de piață, în Polonia (+ 18,5 %) Carrefour depășește semnificativ.

Piata si performanta in Romania (+ 8,8 %) a fost si ea solida. În Brazilia, vânzările au crescut cu până la 64,8 % datorită integrării Grupo BIG, care merge bine. Creșterea comparabilă a vânzărilor a fost de 11,5%.

„Într-un mediu marcat de numeroase incertitudini și de inflația care se instalează în Europa, Carrefour își demonstrează capacitatea de adaptare și robustețea modelului său”, a spus CEO Alexandre Bompard înainte de prezentarea unui nou plan strategic pe 8 noiembrie.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2