Repers

221

Indagra 2018: Enjoy, Salamul de Sibiu Its From Europe!

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Ziua inaugurală a târgului Indagra 2018 a prilejuit și desfășurarea primului eveniment cu adevărat important, din cadrul manifestărilor acestei ediții. Evenimentul s-a desfășurat la standul Asociației Producătrilor de Salam de Sibiu din România, stand găzduit de hala B2 din incinta complexului expozițional Romexpo, gazdă fiind doamna Carmen Gavrilescu-Președinte al asociației și Director General Salsi-Angst, precum și a reprezentanților celorlalte firme producătoare de Salam de Sibiu certificat IGP, mai precis, Salbac-Agricola Bacău (doamna director general Angelica Șmil), Cris-Tim (domnul Președinte Radu Timiș), Aldis, Scandia Food și Reinert.   Punctul central al momentului l-a reprezentat declararea zilei de 1 noiembrie drept Ziua Națională a Salamului de Sibiu, zi care va fi de acum încolo marcată în fiecare an, în cadrul viitoarelor ediții ale târgului Indagra, prin aceasta sărbătorind cel mai rafinat și râvnit produs crud-uscat din nomenclatorul produselor din carne fabricate în România, un produs căruia, să ne reamintim, trebuie să fim recunoscători italianului Filippo Dozzi, acela care l-a fabricat pentru prima oară pe meleagurile noastre, la Sinaia.   Anterior momentului efectiv, membrii asociației s-au bucurat de vizita la stand a delegației MADR, condusă de domnul Ministru al Agriculturii, Petre Daea, cel care a fost însoțit de Excelența Sa, Ambasadorul Finlandei, doamna Päivi Pohjanheimo, care a apreciat la superlativ produsul fanion al sectorului de procsare al cărnii, din România.   Ei, bine, la întâlnirea cu publicul românesc și, desigur, cu presa de specialitate, doamna Carmen Gavrilescu a amintit de plusul de imagine pe care Salamul de Sibiu l-a câștigat pe plan internațional, prin participările la târguri de profil din Spania, Italia și Germania, de faptul că exporturile, chiar dacă timid, au început să crească, dar, mai ales, faptul că, pe plan internațional, Salamul de Sibiu se bucură de sloganul-etichetă ”Enjoy Its form Europe”.   Iar, toate acestea, grație unui grat european de promovare, în valoare de 1,5 milioane de euro, pe care asociația l-a obținut de la Uniunea Europeană.   Referitor la sloganul amintit, ținem să felicităm în mod deosebit pe membri asociației, pentru că, folosindu-l, produsul poate fi promovat mai bine pe piețele externe, nu neapărat în comunitățile de români din occident, care, oricum îl cunosc, ci în fața consumatorilor străini. În acest sens, doamna Gavrilescu a informat auditoriul că speră să treacă de furcile caudine ale sistemelor de verificare din Japonia și China, pentru a exporta Salam de Sibiu și în acele țări, în urma semnalelor deosebit de favorabile venite din parte consumatorilor din Extremul Orient.   Felicitând încă o dată cele șase companii producătoare, să urăm succes asociației și, desigur, să ne întâlnim cu toții și la cea de-a 100-a sărbătoare a Salamului de Sibiu care, suntem siguri, la acea vreme, va fi cunoscut și consumat de întreaga planetă! De ce am curajul de a spera și la cea de-a 100-a sărbătoare? Pentru că Salamul de Sibiu e sănătos, gustos, hrănitor și îți dă viață lungă!

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2