Pierdut în sălile de expoziție? Nu la interpack. Pentru a ajuta vizitatorii noștri să găsească tot ceea ce caută, interpack 2023 complet rezervat prezintă un concept pentru săli care se bazează pe puncte focale clare pentru fiecare industrie.
Niciun alt târg din industrie nu se poate compara atunci când vine vorba de reprezentarea pieței globale în întreaga sa varietate și amploare.
Anul viitor, interpack va oferi din nou industriei de ambalare și procese conexe cea mai mare imagine de ansamblu internațională a pieței, câștigând astfel motto-ul „pur și simplu unic”.
Pentru a ajuta vizitatorii să nu se piardă în 18 săli de târguri, sălile prezintă un concept personalizat bazat pe grupurile țintă de bază alimente, băuturi, produse de cofetărie și produse de patiserie, produse farmaceutice, cosmetice, produse nealimentare și industriale.
Aproximativ 2.700 de companii din întreaga lume se vor întâlni la Düsseldorf în perioada 4-10 mai 2023, pentru a prezenta tehnologii de ultimă oră și tendințe de ambalare de-a lungul întregului lanț valoric, pentru a demonstra șansele de creștere și pentru a răspunde provocărilor industriei.
Produse alimentare, băuturi, nealimentare și industriale
Sectorul alimentar se numără printre grupurile țintă cele mai favorizate de vizitatori pentru interpack, iar acest lucru se vede în amploarea prezentării lor. Cererea globală de alimente ambalate este în creștere.
Pe piețele saturate cu venituri puternice, consumul conștient și comportamentul consumatorului se îndreaptă, de asemenea, către durabilitate, produse regionale, alimente ecologice sau comerț echitabil, inclusiv ambalajele. La fel ca provocările actuale pe care le ridică managementul energetic și conservarea resurselor, acest lucru determină un proces de transformare în cadrul sectorului.
O observație similară poate fi făcută și pentru băuturi și produse nealimentare, care sunt prezentate împreună cu sectorul alimentar în halele 5 și 6, precum și în halele 11 și 14. Aproximativ 20 la sută dintre vizitatorii interpack sunt interesați în special de soluții pentru industria industrială. bunuri. Și acestea se găsesc în aceleași săli.
Începând din hala 5, se pune accent pe sectorul alimentar și pe nume mari precum Multivac Sepp Haggenmüller, Ulma Packaging, Weber Maschinenbau și Fuji Machinery. În hala 6, de exemplu, Fawema, Coesia, Syntegon Technology sau Duravant își prezintă inovațiile în multe domenii de aplicare pentru procesare și ambalare.
Halele 11 și 14, care sunt ideal pentru o plimbare, vor găzdui expozanți precum Omori Machinery, Mettler-Toledo (hala 11), Extend Great International, Rovema și Haver & Boecker (hala 12), KHS, Krones, Aetna Group, Sidel și ProMach (hala 13), precum și Gerhard Schubert Verpackungsmaschinen, Ishida Europe Limited, Loesch-Hastamat și tna solutions (hala 14). În hala 13, se pune un accent deosebit pe soluțiile de îmbuteliere și ambalare pentru sectorul băuturilor.
Cofetarie si produse de patiserie
Vizitatorii vor găsi procese și mașini pentru ambalarea produselor de cofetărie și de panificație în special în halele 1, 3 și 4 ale interpack.
Dacă aveți nevoie de ambalaje pentru ceva dulce, întrebați consultanții de la companii precum Sollich, Aasted, Theegarten-Pactec, Chocotech, Bühler sau Winkler și Dünnebier și multe altele. Sectorul panificației se va întâlni cu expozanți precum Hebenstreit, Rheon Automatic Machinery, Colussi Ermes, Tonelli, TT Italy sau Reading Bakery System.
Ca și în multe alte sectoare, în ceea ce privește ambalarea produselor de cofetărie, produse de patiserie, gustări și cereale, multe s-au schimbat în ultimii ani.
O problemă importantă sunt soluțiile durabile. Companiile de inginerie mecanică, de exemplu, își adaptează portofoliul pentru a include ambalaje din monomaterial sau materiale noi. Tehnologia digitală este un alt obiectiv – așa cum este pentru întreaga industrie.
Produse farmaceutice și cosmetice
În lumina schimbărilor demografice globale, oportunitățile de dezvoltare ale industriei sunt excelente. Creșterea cerințelor în dezvoltarea de medicamente are ca rezultat o creștere paralelă a celor din sistemele și tehnologia mașinilor referitoare la ambalarea și îmbutelierea medicamentelor.
Companiile farmaceutice au nevoie de soluții universale, iar acestea se găsesc în halele 15 până la 17 la interpack, unde se pune accent pe prezentarea proceselor și mașinilor pentru ambalarea produselor farmaceutice și cosmetice.
Vizitatorii pot întâlni oameni precum IMA Industria Macchine, Marchesini Group, Optima Packaging Group, Romaco Holding, Körber Medipak Systems și companii de la Excellence United.
Cerințele pentru mașinile și sistemele care produc produse farmaceutice și cosmetice sunt în mod necesar stricte în ceea ce privește siguranța produselor, protecția împotriva fabricației contrafăcute și trasabilitatea. Produsele cosmetice sunt, de asemenea, un accent pentru mișcarea de sustenabilitate.
Materiale de ambalare și ambalaje
Halele 7 și 7a, 8a, 9 și 10 ale interpack sunt de cea mai mare importanță pentru sector. Aici vizitatorii pot vedea cel puțin o treime din toți expozanții cu toate materialele și produsele lor de ambalare finite.
Această prezentare, care nu este doar pentru utilizatori, a ambalajelor, a materialelor de ambalare și a ajutoarelor de ambalare este deja cel mai mare ambalajtârg comercial din lume. Acest lucru face, de asemenea, interpack unic.
Aici sunt reprezentate toate materialele de ambalare și există un număr deosebit de mare de inovații în domeniul sustenabilității și conservării resurselor, de exemplu în utilizarea de noi materiale, a materiilor prime durabile, sau creșterea cantității de materiale reciclate utilizate în ambalaje.
Expozanții din acest domeniu sunt numeroși și internaționali – printre altele, puteți vizita Sappi Europe, Sonoco, Mayr Melnhof Packaging, Berry Global, Schütz GmbH, S.I.T. Grup sau Seda International Packaging.
Etichetare, marcare, finisare
Informați, decorați, personalizați – ambalajul conține informații. Cum se implementează acest lucru pentru diferite produse și cerințe, este prezentat de către expozanți în halele 8a și 8b.
Aici, există mașini pentru tehnologia de etichetare și marcare, de exemplu la Bluhm Systeme, Langguth, Domino Printing Sciences, Videojet Technologies, Herma sau Possehl.
Această ofertă este completată de soluții de la producția de ambalaje și tipărirea ambalajelor integrate. Aici puteți vizita companii precum Starlinger, Totani, Fujifilm Europe, Brückner Group sau HP Germania.
Componente
„Every part counts” este motto-ul târgului de componente, care are loc paralel cu interpack ca eveniment propriu. Aici găsiți companii care oferă tehnologie pentru drive-uri, unități de control și senzori, produse pentru imagistica industrială, tehnologie de manipulare, software industrial și comunicații, precum și sisteme complete de automatizare pentru industria ambalajelor.
Există, de asemenea, piese de mașini, componente și echipamente, dispozitive periferice, precum și componente și ajutoare pentru ambalare.
Printre expozanți se numără, de exemplu, Pilz, Gimatic, Igus, Voestalpine Edelstahl și Mädler. Hala provizorie 18, situată între halele 10 și 16, face târgul accesibil dintr-o locație centrală, iar vizitatorii interpack au acces direct la târgul de componente și invers.
Cele mai bune produse
Companiile expozante își pot prezenta afacerile individual și își pot prezenta persoanele de contact la interpack și inovațiile lor de produse în baza de date a expozanților și a produselor în perioada premergătoare târgului.
Baza de date a expozanților și a produselor este acum disponibilă pe www.interpack.com și este în permanență actualizată cu informații și produse noi.