281
Potrivit European Supermarket Magazine, retailerul german Kaufland a lansat o nouă marcă privată K-Wertschätze care se concentrează pe standarde înalte de bunăstare a animalelor.
Marca evidențiază angajamentul retailerului de a îmbunătăți starea de viață a animalelor din lanțul său de aprovizionare. În prezent, deocamdată, pe piața din Germania, marca oferă aproximativ 25 de lapte, iaurt, brânză și produse din carne.
Robert Pudelko, șeful achizițiilor de sustenabilitate de la Kaufland, a declarat: „Îmbunătățirea continuă a bunăstării animalelor este foarte importantă pentru noi, dar se poate realiza numai dacă achiziționarea acestor produse devine o chestiune firească pentru consumatori.
„Cu K-Wertätze, facilităm clienților noștri să opteze pentru mai multă bunăstare a animalelor în cumpărăturile lor zilnice.”
Marca se asigură că produsele sale provin de la animale crescute în ferme care depășesc cerințele legale pentru standardele de bunăstare. Măsurile includ mai mult spațiu și mișcare fizică pentru vaci, porci și pui și o dietă fără OMG.
Condițiile de viață pentru vaci interzic legarea. Fermele trebuie, de asemenea, să amenajeze un spațiu controlat pe animal, un mediu bun de hambar cu multă lumină naturală și câteva hambare cu fronturi deschise.
Pentru porci, furnizorii trebuie să ofere cu 40% mai mult spațiu decât este cerut legal și aer proaspăt prin sesiuni în aer liber sau tarabe deschise.
Marca furnizează păsări de curte și produse asociate din rase cu creștere lentă, crescute în principal în fermele tradiționale de familie, într-un sistem liber.
„Clienții noștri ar trebui să știe că pot cumpăra produse de origine animală de la Kaufland cu conștiința curată. De aceea, toate produsele K-Wertätze sunt certificate conform standardelor și programelor de bunăstare a animalelor recunoscute ”, a adăugat Pudelko.