310
Cel mai mare târg din lume dedicat sectorului de procesare al cărnii, IFFA 2022, care a avut loc la Frankfurt în perioada 14-17 mai, a dat încă o dată prilejul companiei Solina Group să își reconfirme statutul de lider european în domeniul soluțiilor savoury, food ingredients și raw materials.
Din dialogul pe care l-am avut la standul companiei cu domnul Demetris Danas-Export Manager Eastern Europe al grupului, s-a conturat puternica imagine a unei companii de succes, atât la nivel european și global, cât și la nivel național, gândindu-ne aici la Solina Alba Iulia.
Astfel, domnia sa ne-a informat despre activitatea celor 31 de fabrici pe care grupul le deține, punând accent pe personalizarea soluțiilor, potrivit cerințelor fiecărui client în parte, dar și pe succesul de care se bucură produsele care au aplicație în procesarea cărnii, ready meals, snacks și veggies.
O referință aparte a avut-o pentru fabrica Solina de la Alba Iulia, una dintre cele mai moderne operațiuni ale grupului care se poate lăuda pe bună dreptate cu un laborator de cercetare, dezvoltare și control, laborator dotat la cele mai înalte standarde, subliniind faptul că această fabrică are o importanță și o pondere aparte pentru îngregul grup, fiind un adevărat hub regional care răspunde de aprovizionarea cu produse specifice pe toată aria Europei de Est, inclusiv Belarus.
Ca argument al succesului companiei din România, domnul Danas a adus suma de 34 de milioane de euro, cât este ținta pentru vânzările din anul 2022, precum și cele 750 de milioane de euro, totalul vânzărilor pentru întregul grup, justificând astfel pe deplin sloganul companiei, ”We Make Food Mater”.