News

268

Lidl introduce etichetarea Eco-Score

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Lidl va lansa etichetarea Eco-Score în 171 de magazine belgiene. Eticheta va apărea pe aproximativ o sută de produse alimentare, noteaza RetailDetail.

La începutul acestui an, Lidl a testat deja Eco-Score în Germania. Acum, discounterul anunță că va introduce și sistemul în Belgia. Etichetele de preț ale unei sute de produse private, inclusiv produse lactate, ceai și cafea, vor fi furnizate cu Eco-Score începând cu 2 august.

Inițial, eticheta va fi introdusă în 171 de magazine ale lanțului de supermarketuri pentru un număr limitat de produse. „Înainte de a extinde inițiativa, vrem să ne facem timp pentru a cunoaște ce părere au clienții și alte părți interesate despre Eco-Score”, spune purtătorul de cuvânt Isabelle Colbrandt.

Eco-Score a fost dezvoltat în Franța cu intenția de a informa consumatorii dintr-o simplă privire despre impactul ecologic și durabilitatea produselor. Scorul ia în considerare întregul ciclu de viață al produsului, precum și criterii precum certificarea, originea și ambalarea.

Produsul primește un cod utilizând culori și litere. Un „A” verde închis reprezintă un impact mic și un „E” roșu pentru un impact mare asupra mediului. Conceptul este foarte similar cu Nutri-Score, care indică măsura în care un anumit produs contribuie la o dietă sănătoasă.

În Belgia, Colruyt a fost primul mare comerciant cu amănuntul care a introdus indicatorul în martie. Inițial, Eco-Score nu putea fi consultat decât prin intermediul aplicației SmartWithFood. De atunci, primele produse cu etichetă privată cu un Eco-Score imprimat pe ambalaj au apărut deja pe rafturile retailerului belgian.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2