News

243

Mega Image România a introdus etichetarea Nutri-Score

autor

MeetMilk.ro

distribuie

European Supermarket Magazine informează că filiala Ahold Delhaize din România, Mega Image, a introdus sistemul de etichetare Nutri-Score în gama sa de etichete private. Potrivit sursei citate, sistemul de navigație nutrițională Nutri-Score sprijină clienții în alegeri sănătoase, indicând valoarea nutrițională a produselor alimentare.

O premieră

Miscarea, o premieră printre comercianții cu amănuntul români, face parte din obiectivul Mega Image de a deveni numărul unu în țară pentru alegeri sănătoase.

Retailerul a măsurat valorile Nutri-Score pentru aproximativ 1.500 de produse cu etichetă privată Mega Image, de la mărci locale și importate.

Scorul este calculat analizând conținutul nutrițional al unui produs și apoi clasându-l de la A la E pe o scară codificată prin culori.

Pentru SKU-urile cu etichetă privată importate, eticheta este deja încorporată în ambalaj, în timp ce valorile Nutri-Score pentru mărcile cu surse locale sunt afișate în prezent pe raft, lângă eticheta de preț.

Retailerul îl va încorpora treptat în ambalaj. Mega Image intenționează, de asemenea, să ofere în viitor evaluări Nutri-Score pe platforma sa online.

Peste tot, până în 2025

Ahold Delhaize își propune să încorporeze etichetarea Nutri-Score pe toate piețele sale până în 2025. În 2018, Delhaize Belgium a fost primul retailer belgian care a adoptat eticheta Nutri-Score. În Serbia, magazinele Maxi, Tempo și Shop & Go au introdus eticheta în 2020.

Albert Heijn conduce o serie de piloți din 2019 și își propune să implementeze sistemul în întreaga rețea în viitor.

Brandurile din SUA ale grupului de retail utilizează sistemul de navigare Guiding Stars pe gamele proprii de marcă pentru a împărtăși valoarea nutritivă a produselor alimentare.

În luna mai, Ahold Delhaize a raportat vânzări mai bune decât se aștepta în primul trimestru, proprietarul lui Albert Heijn și Food Lion observând un impuls din canalele sale online. Grupul a declarat că intenționează să își mărească perspectivele de vânzări online în 2021, după ce marja operațională de 4,6% din primul trimestru a depășit prognoza pieței de 4,3%.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2