259
Directorul IFFA, Johannes Schmid-Wiedersheim, prezintă dorința sectorului mondial al carnii de întâlniri personale, reorientarea către proteine alternative și starea actuală de înregistrare pentru primul târg comercial din lume.
IFFA: Domnule Schmid-Wiedersheim, pregătirile pentru IFFA 2022 sunt deja în plină desfășurare. Care este starea actuală de înregistrare?
Johannes Schmid-Wiedersheim: „Extrem de bine. Până la termenul limită de rezervare timpurie, la sfârșitul lunii martie, primisem mai multe înregistrări pentru târgul care venea decât la momentul echivalent al IFFA anterior.
Liderii pieței din țară și din străinătate s-au înscris din nou și vedem o creștere a cererii de spații expoziționale de aproximativ 10%. Acest lucru este cu adevărat încurajator și arată încă o dată că IFFA este „locul de a fi” atunci când vine vorba de subiecte de interes actual pentru sector. Și este o indicație a cât de mult așteaptă atât expozanții, cât și vizitatorii, la reluarea întâlnirilor personale și la un schimb internațional de idei și experiență.
Toți își doresc în sfârșit să-și revadă partenerii de afaceri și colegii, precum și să descopere inovații și să modifice în comun viitorul sectorului. În ansamblu, afacerea cu carne și proteine a trecut prin criza coronei relativ nevătămată.
În consecință, companiile au o mulțime de idei și fonduri suficiente pentru investiții. Un sondaj recent efectuat în rândul vizitatorilor târgurilor din Frankfurt a arătat că peste 80% dintre aceștia intenționează să participe la un eveniment fizic în viitorul apropiat. În total, acesta reprezintă un punct de plecare excelent pentru IFFA 2022. ”
IFFA: Pentru prima dată, vizitatorii IFFA 2022 vor putea, de asemenea, să vadă tehnologia proceselor pentru proteinele alternative. Cum a apărut asta?
Johannes Schmid-Wiedersheim: „Împreună cu consiliul nostru consultativ de experți și expozanți, am decis anul trecut să extindem spectrul de produse IFFA și să includem tehnologia de proces pentru produsele vegetale și carnea din culturi celulare.
Acum, am făcut acest pas oficial pentru IFFA 2022. Cu toate acestea, acest subiect nu este complet nou pentru târg, deoarece au fost dezvoltate aici de-a lungul anilor tot mai multe proiecte bazate pe plante. Între timp, cererea consumatorilor de alternative la carne și pește a crescut semnificativ și o piață în creștere rapidă pentru produsele vegetariene și vegane a luat ființă la nivel mondial. În mod firesc, acest lucru necesită și stabilirea sau transformarea capacităților de fabricație.
Nomenclatura IFFA a acoperit întotdeauna toate etapele procesului din industria cărnii, de la prelucrare, prin ambalare, până la vânzări. Procesele și tehnologiile pentru produsele fabricate din proteine alternative sunt foarte similare și mulți dintre expozanții noștri lucrează deja cu succes în acest segment. Astfel, este logic doar pentru noi să punem IFFA pe o bază mai largă și să deschidem evenimentul pentru surse alternative de proteine alături de temele sale tradiționale. ”
IFFA: Ce poate oferi IFFA afacerea cu carne și proteine?
Johannes Schmid-Wiedersheim: „Metodele de procesare și ambalare a produselor din carne și din proteine alternative sunt foarte asemănătoare și sunt sigur că întreaga afacere cu proteine poate profita de expertiza și inovația companiilor reprezentate la IFFA. Instalațiile și utilajele moderne pot contribui la creșterea producției, la implementarea de noi idei de produse, la reducerea costurilor și la siguranța alimentelor.
Acesta din urmă este un subiect important, deoarece produsele vegetale sunt, de asemenea, susceptibile de a strica. Astfel, principalele teme ale IFFA 2022 sunt importante pentru întregul sector și se vor învârti în jurul automatizării și optimizării produselor.
De asemenea, sunt mult solicitați pașii specifici și eficienți către o durabilitate mai mare, prin care domeniile majore ale inovației includ eficiența energetică, reducerea și reciclabilitatea materialelor de ambalare și reducerea deșeurilor alimentare. Noile modele și tendințe de ambalare în cazul ingredientelor și condimentelor vor fi, de asemenea, în centrul atenției.
În plus, planificăm o varietate de evenimente însoțitoare care să satisfacă interesele grupurilor individuale de vizitatori.
Împreună cu partenerii noștri, inclusiv Asociația Germană de Inginerie Mecanică (VDMA), Asociația Germană a Macelarilor (DFV) și Asociația pentru Surse Alternative de Proteine (BALPro), lucrăm la o serie de formate atractive și conținutul acestora. Scopul nostru este de a fi principala platformă globală de afaceri pentru toți jucătorii din domeniul proteinelor. ”
IFFA: Cum vedeți dezvoltarea afacerii târgului pe fondul pandemiei coroanei?
Johannes Schmid-Wiedersheim: „Pandemia a ridicat în mod firesc un set uriaș de provocări pentru târgul internațional și afacerea cu expoziții. Numeroasele amânări și anulări au avut un impact puternic asupra tuturor expozanților și vizitatorilor. Târgurile comerciale mari sunt pur și simplu foarte eficiente pentru cultivarea afacerilor, compari produse și rețele.
Sunt, de asemenea, vitrine pentru cele mai noi subiecte și inovații pentru întregi ramuri de afaceri. Din fericire, pandemia pare să se relaxeze, iar târgurile și congresele care au loc din nou în multe țări europene.
Prin urmare, suntem foarte mulțumiți de faptul că noile reglementări Corona ale statului Hesse afirmă în mod clar că târgurile comerciale sunt un format independent de evenimente profesionale și, prin urmare, nu mai sunt în mod clar în zona de interdicție.
Pe lângă regulile privind igiena, distanțarea și verificările de admitere, nu există alte limite privind numărul de vizitatori autorizați. Acesta este un semnal încurajator pentru reluarea afacerii târgului și, de asemenea, ceva dorit foarte mult de expozanții noștri.
Bineînțeles, nimeni nu poate spune cum se va dezvolta pandemia la nivel mondial. Cu toate acestea, privim cu optimism înainte și lucrăm ca partener al sectorului la reluarea schimburilor de idei și cunoștințe extrem de sigure de la persoană la persoană. ”