News

343

Penny își va extinde portofoliul de magazine din România

autor

MeetMilk.ro

distribuie

European Supermarket Magazine informează că discounterul Penny a primit o injecție de capital de aproximativ 160 de milioane de euro de la compania sa-mamă, grupul german REWE Group, pentru a accelera dezvoltarea în România.

Investiția este una dintre cele mai mari primite până în prezent de un jucător autohton pe piața de retail din România și va fi folosită pentru a deschide între 35 și 40 de noi magazine în 2023. Acesta este setat la cel mai rapid ritm de deschidere de magazine de când Penny a intrat pe piață.

La sfârșitul anului 2022, Penny avea un portofoliu de 336 de magazine în România, în urma a 36 de deschideri și o închidere.

Penny este printre puținele companii care au anunțat o accelerare a dezvoltării pe piața din România, alături de Carrefour, în timp ce alți jucători încetinesc expansiunea.

Rewe Projektentwicklung România SRL, compania care operează investițiile imobiliare ale Penny în România, a primit prima investiție de 80 de milioane de euro în decembrie 2022, urmată de o altă sumă similară în ianuarie 2023.

Accelerarea recentă a dezvoltării lui Penny în România este semnificativă, întrucât reprezintă aproape de două ori ritmul mediu al ultimului deceniu.

Pe de altă parte, în Italia, bannerul Penny al REWE Group urmărește să atingă o cotă de 8% din piața discounterului până în 2025.

Până la jumătatea deceniului, retailerul speră, de asemenea, să realizeze o cifră de afaceri de 2 miliarde de euro și să opereze în jur de 500 de magazine.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2