News

217

Profi se repoziționează pe piața retailului alimentar

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Agenția Saatchi & Saatchi + The Geeks, parte din Publicis Groupe Romania, lansează o nouă campanie de poziționare pentru retailer-ul PROFI.

Aceasta abordează insight-uri relevante și amuzante din viața complicată de familie a românilor și vine cu promisiunea de a le oferi clienților PROFI o experiență la cumpărături simplificată, prin produse de bază la prețuri mici în fiecare zi și magazine aproape de casă.

„Retail-ul e o categorie extrem de activă din punct de vedere al comunicării iar de-a lungul timpului s-au făcut o mulțime de campanii creative.

Așadar, nu e ușor să vii cu ceva diferit și care să fie totodată aproape de realitate când vine vorba de un retailer care vrea să își găsească o nouă poziționare.

Din acest motiv ne-a plăcut tare mult challenge-ul și am pornit de la un research dedicat apropos de ce nevoi au românii și, în paralel, de la ce e PROFI de fapt:

un loc unde e simplu și convenabil să îți faci cumpărăturile - pentru că are zilnic prețuri mici, ajungi imediat la un magazin și găsești ușor produsele care îți plac, fără să te pierzi într-un raion cu 800 de feluri de brânzeturi cu nume greu de pronunțat.

Altfel spus, un brand care simplifică viața când vine vorba de cumpărături și răspunde nevoii de predictibilitate/simplificare pe care o au majoritatea românilor”, a spus Miruna Antonescu, Head of Planning @ Saatchi & Saatchi + The Geeks.

“Două rute strategice, patru direcții creative, un an în care am căutat cu toții cea mai bună formulă de repoziționare pentru PROFI. Pare că viața de creație este și ea uneori complicată, dar a fost genul de proiect și de client care ne-a hrănit din punct de vedere creativ.

Amândouă fiind mame, ne-am identificat ușor cu o parte din target și cu experiențele din viața lor. Cumva, întreaga campanie pune focusul pe oameni, pe viața lor plină de situații haioase și credem că este genul de campanie care poate trăi mult timp prin tot felul de execuții insightful”, a declarat  Cristiana Petre, Senior Copywriter & Roxana Coman, Senior Art Director.

„În contextul în care de mulți ani magazinele PROFI cooperează cu mai multe agenții de publicitate și comunicare, ne bucură colaborarea cu Saatchi & Saatchi + The Geeks din care a rezultat această campanie reușită de repoziționare”, a spus Gabriela Sîrbu, Director de Marketing și Comunicare PROFI. “Sperăm că și publicul nostru o va îmbrățisa cu empatie și că reacția va fi una favorabilă.”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2