Vanzarile din Romania au fost relativ stabile in termeni comparabili. Incluzand expansiunea, vanzarile au crescut cu 4.6% la rate de schimb constante. In Europa vanzarile au scazut cu 2,2%, marcand totusi o stabilizare a trendului descendent comparativ cu ceea ce s-a intamplat in trimestrul precedent. Un impact semnificativ asupra rezultatelor de pe continent l-au avut piete precum Spania sau Italia. In Spania, desi rezultatele au fost mai bune decat in T2, presiunea asupra puterii de cumparare a ramas ridicata, in contextul unei majorari a TVA-ului intrata in vigoare de la intai septembrie. Pe de alta parte, in Italia vanzarile in termeni comparativi, exceptand carburantii, s-au contractat cu 6,6% pe fondul intensificarii competitiei si a scaderii consumului. Acasa, francezii au inregistrat un declin al vanzarilor (exceptand carburantii) de 1,1%, pana la 9,9 miliarde de euro. Incluzand afacerile cu carburanti, vanzarile Carrefour au crescut cu 1,2% datorita si programului Low Price Guarantee (cel mai mic pret garantat – n.red) la petrol care a fost lansat in hypermarketuri in mai a.c. Din punct de vedere al formatelor de magazin, hypermarketurile au avut o evolutie negativa vanzarile realizate de aceasta divizie scazand cu 3,4% pana la 5,36 miliarde de euro. Supermarketurile au inregistrat o crestere de 1,1% pana la 3,43 miliarde de euro, insa in termeni comparabili cresterea a fost zero. Vanzarile combinate ale celorlalte formate operate de retailerul francez au crescut cu 3,8%, pana la 1,19 miliarde de euro, performanta pusa pe seama evolutiei retelei de cash & carry. America Latina, in special Brazilia, continua sa fie motorul de crestere pentru business-ul Carrefour. In aceasta regiune, vanzarile au crescut cu 14% in trimestrul al treilea, la rate de schimb egale, ajungand la 4,52 miliarde de euro. Cifrele nu includ divizia de benzinarii. In Asia, vanzarile au crescut cu 1,1% pana la 2,27 miliarde de euro, in timp ce in termeni comparabili evolutia este una negativa (-3,1%).