Technologies

278

Solina România – Un concept care mizează pe sustenabilitate și noi capabilități

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Istoria Solina România este scrisă zilnic de oamenii care îi dau valoare. Anul care a trecut a reprezentat pentru companie un an cu multe provocări în care Solina s-a reinventat printr-un nou concept, o nouă fabrică menită să deservească toate nevoile business-ului pe un orizont de timp de minim 10 ani.

Solina România, lider al pieței ingredientelor alimentare de tip Savoury, contribuie direct la dezvoltarea pieței din România și din estul Europei. Astăzi, compania își continuă drumul către success prin fabrica Phoenix Alba Iulia – noua fabrică a viitorului.

Fabrica Phoenix- Reinventarea prin inovație și capabilități de ultimă generație

Gusturile nu se discută, dar se educă! Compania Solina pune mereu consumatorul pe primul loc iar asta reprezintă și grija față de produsele furnizate.

Mereu în actualitate cu noile trenduri la nivel global și regional, Solina aduce în atenția consumatorilor propuneri și soluții alimentare inspirate din tendințele de consum globale care vizează o etichetă curată, soluții veggie sau chiar aplicații sous-vide menită să faciliteze procesul de gătire în bucătărie. Toate aceste elemente orbitează în jurul principalelor valori ale companiei: gust, textură, funcționalitate.

Anul 2022 marchează deschiderea noii fabrici Phoenix Alba Iulia, cu o viziune diferită și abordări ambițioase asupra industriei alimentare din România. Sustenabilitatea activităților și reducerea impactului asupra mediului înconjurător sunt elemente importante deja luate în calcul.

Fabrica dispune de soluții de reducere a consumurilor energetice pentru iluminat, precum și pentru climatizarea întregii fabrici și deține un parc fotovoltaic amplasat pe acoperiș. Toate activitățile sunt deja transferate și se pregătesc noi suprize în materie de lansări de produse în acest an.

“Reborn from the ashes” este o campanie de revenire extraordinară și un exemplu de reinventare a business-ului în urma incendiului din 2019, reprezentând un adevărat studiu de caz.  Mesajul campaniei este puternic și vibrant, mesaj prin care Solina dorește să sublinieze că fiecare dintre noi putem face ziua de mâine un loc mai bun atunci când punem pe primul loc oamenii, care asigură un ecosistem de business amplu și eficient.

Planuri pentru 2022

Liderul ingredientelor Savoury din România și Estul Europei continuă să rămână un prestigios producător de soluții alimentarecu o vastă experiență în industria alimentară,care este alături de consumatori, oferindu-le produse personalizate.

În prezent, Solina România oferă soluții cu eticheta curată pentru orice produs din cele procesate în mai multe ramuri ale industriei alimentare, cu preponderență în industria procesatoare a cărnii.

Principala preocupare a anului 2022 este sănătatea, de aceea compania se dedică în permanență creării unor soluții customizabile pentru fiecare client în parte, punând accent pe controlul materiei prime din poziția de furnizori de soluții pentru industria alimentară.

Pentru Solina România, anul acesta va fi un an în care gama Nextera va fi mai intens reprezentată pe piața Veggie din România, dar și un an în care se vor promova noi soluții, devenind un partener de nădejde în industria HoReCa.

Locul unde pasiunea pentru mâncare și gust bunîntâlnește specialiști din industria alimentarăcapătă astăzi noi valențe. Sub aripile păsării Phoenix, un simbol al renașterii, Solina își continuă misiunea. Aceea de a crea preparate care te cuceresc de la prima îmbucătură.

X X X

Solina România este lider al pieței de ingrediente alimentare pe segmentul “savoury” din România și din Europa de Est. Compania este de asemenea un furnizor important pentru măcelării şi în piața de servicii alimentareși reprezintă un pol de competență și capabilități superioare, repere în industria alimentară în care activează. Pentru mai multe informații despre Solina România, accesați ro.solina.com.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2