Technologieseye

559

Vizibilitatea în online a mărcilor de lactate şi carne, în luna ianuarie 2022
MeatMilk

Author

MeatMilk.ro

Share on

facebooktwitter
article

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii în on-line a mărcilor de lactate și carne, pentru luna ianuarie 2022. 

Potrivit datelor analizate din piața de lactate, pentru categoria Expresii, clasamentul primelor cinci locuri este următorul:  Olympus, Danonino, Hochland, Activia și Philadelphia.

În categoria Top Players, primele locuri sunt ocupate de Mugura, Muller România, Nucet-Bunătăți Mânăstirești, Lactate SIM și Covalact de țară.

În privința mărcilor de carne și mezeluri, top-ul categoriei Expresii plasează pe primele cinci locuri: Cris-Tim, CocoRico, Mandy Foods, Scandia Sibiu și Matache Măcelaru, pentru ca primele locuri din categoria Top Players să fie ocupate de: Matache M[celaru, Cris-Tim, Pate Bucegi, Scandia Sibiu și Fragedo by Transilvania. Clasamentele complete le puteţi consulta pe Iqads.ro.

Did you learn something new from this article?

Previous article
Next article

Read also:

Are you ready to grow your business?

Subscribe to our newsletter to stay up to date with the latest news.