News

228

Din cauza Covid, Tönnies raportează vânzări în scădere

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Producătorul german de carne Tönnies a raportat vânzări de 7,05 miliarde EUR pentru exercițiul financiar 2020, reprezentând o scădere de 3% față de anul precedent, în mare parte datorită efectelor legate de COVID, notează European Supermarket Magazine.

Compania a declarat că performanța sa a fost afectată de oprirea de patru săptămâni la uzina de producție Rheda, precum și de un preț „semnificativ mai scăzut” al porcilor, în medie cu 9,3% mai mic decât în ​​2019.

Per total, după o primă jumătate puternică, a doua jumătate a anului a fost mai slabă, a declarat grupul într-un comunicat, 28 din cele 29 de unități de producție din întreaga sa lume având un „an decent”.

„Provocare majoră”

"Anul coronavirus 2020 a fost cea mai mare provocare din istoria companiei noastre și a angajaților săi", a comentat Clemens Tönnies, partener general.

„În timp ce la debutul pandemiei în prima jumătate a anului am fost rugați de politicieni să producem mai mult și să umplem rafturile supermarketurilor pentru blocare, închiderea uzinei de patru săptămâni [...] a afectat negativ bilanțul Rheda . ”

În ceea ce privește prețurile la porci, care au variat între 2,02 și 1,19 euro pe kilogram anul trecut, compania a solicitat pe termen lung „prețuri stabile și adecvate” pentru producătorii agricoli.

„Dacă vrem să menținem producția agricolă în Germania în viitor, avem nevoie de acceptarea societății în general", a comentat Wilhelm Jaeger, șeful diviziei agricole Tönnies. „De aceea suntem dedicați obiectivelor Borchert ale ministrului agriculturii Julia Klöckner. Comision."

Comisia Borchert a fost înființată pentru a îmbunătăți bunăstarea animalelor în lanțul de aprovizionare agricolă și pentru a asigura un preț echitabil plătit fermierilor care îndeplinesc anumite criterii etice.

La nivel internațional, Tönnies a făcut investiții în valoare de câteva sute de milioane de euro în operațiunile sale din Marea Britanie, Danemarca, Franța, Spania și Polonia, a spus acesta.

Consideră Marea Britanie ca o „piață în creștere” pentru afacere, în timp ce uzinele de producție din Danemarca, Franța și Polonia „se dezvoltă, de asemenea, foarte pozitiv”.

Alternativele de carne, o alternativă și pentru companie

În plus, afacerea își dezvoltă, de asemenea, companiile de înlocuire a cărnii vegetariene și vegane, reprezentate de mărcile es schmeckt, Vevia și Gutfried veggie.

„Nu vedem producția de alimente vegetariene și vegane ca o competiție pentru produsele noastre din carne, ci ca un segment de piață în sine și ca un excelent supliment la portofoliul nostru deja foarte larg de produse”, a declarat Maximilian Tönnies, parte a următoarea generație a familiei Tönnies să participe la gestionarea afacerii.

Luna trecută, Tönnies a fost forțat să respingă zvonurile conform cărora afacerea de familie ar putea fi vândută.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2