202

Müller achizitionează compania Biotiful pentru a stimula producția de latctae funcționale

autor

MeetMilk.ro

distribuie

DairyReporter informează că Muller a preluat cel mai bine vândut brand britanic de chefir în încercarea de a intra în spațiul funcțional al produselor lactate.

Achiziție de valoare

Biotiful Gut Health va continua să existe ca un brand separat în portofoliul Müller Marea Britanie și Irlanda, permițând în același timp multinaționalei lactate să se extindă în categoria sănătății funcționale.

Producătorul Müller Rice spune că conștientizarea beneficiilor sănătății intestinale naturale continuă să se accelereze.

Achiziția – despre care se crede că valorează aproximativ 115 milioane de lire sterline (150 de milioane de dolari), potrivit surselor citate de The Grocer – îi oferă lui Müller un punct de sprijin în iaurtul și băuturile funcționale.

Biotiful este lider de piață în kefir în Marea Britanie, cu aproximativ 70% cotă de piață. Profitul companiei pentru exercițiul financiar 2024 a crescut cu 646,2% la aproape 1,8 milioane de lire sterline (1.771.850 de lire sterline), de la 237.519 de lire sterline în 2023.

De la lansarea sa în 2012, marca a evoluat prin inovarea aromelor și a formatului pentru a oferi acum un portofoliu care cuprinde amplificatoare de masă, ovăz peste noapte, chefir pentru copii și alte produse pe bază de iaurt și băuturi pe bază de chefir.

Richard Williams, CEO al Müller Yogurt & Dessert, a declarat: „Biotful Gut Health este o afacere pe care o admirăm de multă vreme: este una dintre mărcile cu cea mai rapidă creștere din sector, are produse cu un gust deosebit și un accent real pe consumator și inovație.

"Aceasta este o afacere care se încadrează foarte bine în portofoliul nostru existent de mărci. Deja creștem și optimizăm gama noastră de produse pentru sănătate și nutriție, iar Biotiful Gut Health ne va ajuta cu adevărat să ne extindem în noi zone de creștere pentru a satisface nevoile în schimbare ale consumatorilor.

„Suntem încrezători că investiția noastră în Biotiful va permite mărcii să-și accelereze și mai mult potențialul de creștere, beneficiind atât consumatorii, cât și partenerii noștri de retail.”

De ce chefirul este o categorie cu o creștere mare

Categoria chefirului a cunoscut o creștere puternică în Marea Britanie, deoarece consumatorii continuă să caute produse lactate naturale cu valoare adăugată.

Potrivit Kantar, chefirul are o creștere de două cifre atât în ​​ceea ce privește volumul, cât și prețul, cu jucători precum Biotiful și The Collective - care a fost recent preluat de Yeo Valley - printre inovatorii din acest spațiu.

În SUA, Circana a raportat că penetrarea chefirului în gospodărie a crescut cu 15%, iar băuturile cu iaurt au crescut cu 9% pe an în septembrie 2024.

Potrivit Sally Lyons Wyatt de la compania de cercetare de piață, versatilitatea chefirului și a iaurtului de băut - produsele pot fi savurate ca gustări, încorporate ca ingrediente de gătit sau ca produse pentru micul dejun - este o parte cheie a atractivității lor.

În SUA, băuturile cu chefir și iaurt sunt cele mai populare printre cumpărătorii mai tineri, cum ar fi Millennials, Generația Z, precum și gospodăriile cu copii.

Tendința nu a trecut neobservată de companiile de ambele părți ale Atlanticului - Danone North America căutând să achiziționeze Lifeway, Inc. din SUA și firme britanice, de la Yeo Valley Organic la Müller, achiziționând producători mai mici care și-au construit o reputație de inovație funcțională a produselor lactate în rândul consumatorilor. (Foto: Freepik) 

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2